close
DSC00729.JPG
Yuki (日本)立志當英文老師
我們是班上同屆新生
My best partner in class.
我老是說我們有革命情感
因為剛開始我們總是聽不懂老師在講什麼
很難進入狀況
跟班上也和同學不熟 我們就是朋友
放電影時 大家笑得很開心 我們不懂笑點 忙著抄單子
常有一段對話 Do u understand?><" No ><"
但是他很優秀 進步得很快 他念三個月的語言學校(我兩個月)
一個半月後他邀我一同升級
我沒有自信說我還不行 他肯定的說我沒問題了
當然我想升 但我只剩兩週就畢業
我決定留在原班繼續學習
隔一週他真的升級了
我跟他說I'm really happy u upgrade,but i will be cry because i miss u.
it's hard to draw myself away,u r my best partner....
說著說著眼淚還真的掉下來 嚇到他也嚇到自己!

我畢業前他留給我的其中幾段Message
"We entered the same day and belonged to the same class by accident.
At first,we couldn't understand teacher's saying and speak so fast.
But now,we can understand and speak..................

Recently,i went up a class. i told u about it and u were crying.
I was happy because u think of me.
Although u wlii be graduate our school,we can meet everytime....... "

昨天我們約出來聊天 像以前一樣瞎扯蛋
最近因為找工作心情很差
我跟他說我前兩個禮拜每天都很沮喪
有一天還大哭了兩個小時
他說下次心情不好可以摳他一起聊天
果真是我的好partner
他很可愛 很純真 很好聊
這禮拜輪到他畢業了!
it's my turn to think about the message to him.

arrow
arrow
    全站熱搜

    KELLY218 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()